MakeMeBrand.ro - Campanii de Advertoriale si Optimizare Google

miercuri, 14 august 2013

Crema de fata cu argint si aur coloidal

Crema de faţă cu argint şi aur coloidal cred că am cumpărat-o de dragul numelui. Nu ştiam despre Vivanatura la ora respectivă şi mi-am zis că 12 lei nu sunt un preţ exorbitant să încerc ceva nou.
         Ce zice producătorul? Că e un produs pentru ten normal şi sensibil şi că are 97% substanţe naturale. După lista de ingrediente aşa pare adică multe uleiuri naturale: jojoba, măsline, migdale, susan, germeni de grâu şi sâmburi de struguri. Se adaugă ceva apă, acid hialuronic, apă de trandafir cred, adică avem trandafirii menţionaţi dar nu spune sub ce formă au ajuns ei în cremă, aloe vera, aur, argint şi platină în stare coloidală, başca vreo 2 chimicale sănătoase : fenoxietanol, nu foarte sănătos dar cosmeticele au de regulă concentraţii mici şi ethylhexylglycerin, ambele iritante.
         Acum cu lista ingredientelor în faţă mă gândesc că este destinată unui ten  normal spre uscat şi care să nu îşi ameninţe  proprietara cu  erupţii, puncte albe, negre sau de altă culoare, pentru că uleiul de germeni de grâu a primit cotaţia maximă, adică 5 , la uleiuri cu risc comedogenic  Cele de măsline, susan, sâmburi de struguri  sunt şi ele notate cu 2, adică risc moderat spre scăzut dar în condiţiile în care există  uleiuri cotate cu 0 de ce să rişti?.
         Ca să nu fie o pierdere am folosit-o şi pe asta tot pe mâni, la cât sunt alea de uscate probabil le pot ţine în ulei 25 de ore din 24.
         Textura fluidă, răcoroasă, intră rapid în piele, argintul aurul şi acidul hialuronic îşi fac bine treaba, mâinile mele au întinerit un pic.
         Parfum vegetal cu un accent pe trandafir, nu foarte intens dar persistent.
         Nu necesită mult produs şi poţi aplica un strat mai generos dintr-o dată pentru să se absoarbe fără probleme, nu lasă nici o senzaţie de gras sau uleios.
         Normal nu-mi place tubul cu sfânta înşurubare.

         Dacă vreodată voi scăpa de atacul comedoanelor, pe la vreo 50 – 60 de ani mă văd cumpărând-o într-o veselie pentru efectul de lifting şi pentru că ingredientele astea pe mine aşa mă duc cu gândul la o piele matură cu nevoie de întinerire şi fermitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu