MakeMeBrand.ro - Campanii de Advertoriale si Optimizare Google

luni, 12 august 2013

Royall Jelly Hand Cream de la Avon

  Dacă te-a cadorisit natura cu mâini ca ale mele, sensibile şi la cald şi la frig, plus toţi agenţii iritanţi ai lumii, atunci trăieşti ca şi mine cu un tub de cremă de mâini în geantă, şi altul în baie, unul al birou, unul în portiera maşinii, încă unul lângă calculator. Pricepeţi ideea. Crema de mâini este omniprezentă în viaţa mea. Şi doar nu o să folosesc în 15 locuri aceeaşi marcă, de aia e atâta diversitate pe piaţă. Azi despre Royall Jelly Hand Cream de la Avon, limba noastră cremă cu lăptişor de matcă. Din capul locului o să vă spun că la orele de chimie organică m-am simţit foarte nelalocul meu, dincolo de formula benzenului neputând reţine nimic, aşa că dacă sunteţi în căutarea unui blog care să vă explice compoziţia chimică a produsului nu e acesta, eu vă pot povesti numai despre experienţa mea cu produsul în cauză.
     Lucrez mult cu hârtii arhivate, cu hârtii prăfuite şi destul de des hârtii pe care s-a păşit cu mai multă sau mai puţină eleganţă, pielea mea suferă permanent din cauza contactului zilnic cu dosare vechi şi târşâite prin diverse locuri, în plus mă spăl pe mâini des, foarte des şi folosesc serios săpun. Vă daţi seama ce efecte are un asemenea mediu mâinilor mele cu piele uscată, sunt zile în care mi-e greu să mă descurc cu ciorapii pentru că se agaţă de mâinile mele aspre.
    Crema asta promite hidratare intensă şi instantanee pentru mâini uscate.
 Ce face de fapt? Hidratează dar nu chiar instant, pe viitor o voi păstra în categoria cremelor de iarnă pentru că este grasă. Trebuie să ai grijă la aplicare, să pui de fiecare dată un strat subţire de produs şi să îi acorzi timpul să se absoarbă în piele. Mai bine repeţi acţiunea asta decât să pui prea multă cremă din prima pentru că vei pierde mult timp încercând să o masezi în piele. M-a ajutat şi la colţurile degetelor, zona aceea întăriră de la colţul unghiei, după vreo 5 zile nu mai zgâria.
 După o săptămână de utilizare mâinile arată hidratate, sau cel puţin nu mai au aerul acela de riduri fine, şi netede. Dacă te înscrii în seria celor plecaţi în căutarea produselor fără parabeni, din nou crema asta nu este pentru tine.
 Îmi place şi mirosul lejer de miere, dacă nu sunteţi un fan al cremelor parfumate s-ar putea ca aceasta să nu fie pentru voi pentru că parfumul persistă deşi nu este deranjant. Îmi place şi raportul preţ/ cantitate 6 lei 100 ml, care se consumă încet de vreme ce nu e nevoie de mult produs la aplicare.
 Ce nu îmi place. Senzaţia de cremă grasă care persistă vreo 5 minute pe mâni după aplicare dar poate la iarnă lucrurile vor merge mai bine. Nu îmi place nici tubul, e nevoie să înşurubezi capacul şi asta nu e o treabă care să mă încânte când am mâinile unse.
 O să o mai cumpăr? Cred că nu dar nu din cauza ei ci pentru că am mul prea multe de testat pe lumea asta şi ea nu este chiar crema mea preferată de mâini Dacă lucraţi într-un mediu neprietenos cu mâinile împrieteniţi-vă cu crema asta .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu