MakeMeBrand.ro - Campanii de Advertoriale si Optimizare Google

marți, 13 august 2013

Skin so soft cu ulei de argan, crema de maini

Eu cu Avon am multe poveşti pentru că nah, iubirile din tinereţe când abia aşteptam să vină bursa pentru vreo achiziţie, nu se uita uşor. Ca atare îmi cumpăr produse de la ei şi acum  şi în plus mi se şi potrivesc.
         Din seria eu şi cremele mele de mâini normal că mi-am mai luat una, de parcă restul de 6 sau 7 de pe acasă nu erau suficiente. De data asta a fost rândul unui tub drăguţ şi roz să meargă cu mine acasă.
         Ce se presupune că face crema asta? Ca toate cremele de pe pământ promite să hidrateze şi o face binişor. Uleiul de argan pe care îl conţine o ajută la treaba asta ( despre uleiul de argan altădată).
Are un parfum plăcut, dulceag, încă mai caut o cremă de mâini cu miros proaspăt de primăvară, nu foarte intens şi nici persistent, dispare cam în 5 minute de la aplicare.
Intră destul de repede în piele, dar şi la crema asta trebuie să fii atent şi mai bine să aplici de 3 ori la rând straturi subţiri decât unul mai generos şi gata.
         Dacă mâinile tale sunt dificile nu te opri la crema asta decât pentru aplicări de siguranţă. Mi se pare crema ideală de ţinut lângă calculator pentru că o poţi aplica des dar efectele nu sunt răsunătoare, aş zice că este mai degrabă o cremă de întreţinere a unor mâini deja hidratate şi înmuiate cu altă cremă..
         Raportul preţ/calitate/cantitate se putea şi mai bine, adică 13 lei tubul de 75 ml.
         Recipientul feminin, rozaliu cu accente mov dar tragic pentru mine capac înşurubat, exact ce îmi place mie mai mult când e vorba de pus la loc după ce mi-am cremuit lăbuţele.
         Asupra unghiilor nu am observat efecte notabile.
         Deşi am zis că nu mă ocup de ingredientele chimice în articolele astea s-ar putea să îmi schimb părerea de-a lungul timpului. La crema asta de exemplu m-a agasat faptul că ingredientele sunt scrise foarte înghesuit şi ca atare greu de citit iar prezenţa multor nume care îmi stâlcesc limba în gură nu mi s-a părut de bun augur.

         O mai cumpăr? Probabil 


Avon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu