MakeMeBrand.ro - Campanii de Advertoriale si Optimizare Google

duminică, 10 noiembrie 2013

Sa facem ordine

Eu m-am născut dezordonată, nu este o alegere, unii dintre noi sunt aşa, nu ne deranjează haosul, ne găsim uşor drumul prin el şi nu atunci nu vedem de ce am pierde din timpul nostru de distracţie pentru chestii cum ar i ordinea. Nouă ne funcţionează sistemul „merge şi aşa”. Şi nu e bine.
         Pentru că navighez prin haos pierd multe, pierd timp, pierd bani, pierd ocazii. Şi blogul acesta a fost început cu altă idee la bază însă observă că se transformă pe măsură ce mă interesează mai puţin cosmeticele  şi mai mult liniştea sufletească. Drept urmare probabil voi păstra o pagină pentru sfaturi de frumuseţe şi restul blogului va merge în altă direcţie.
         Cum spuneam în ultima vreme am simţit nevoia de ordine, mi-am trăit mai bine de un sfert de viaţă fiind spontană şi rezultatele au fost neconvingătoare.
Am privit în urmă şi mi-am dat seama că nu am idei pe ce s-au dus banii cu care mi-aş fi putut cumpăra o casă de exemplu.
Am privit în jur şi mi-am dat seama că am prea multe obiecte, prea multe obiceiuri şi prea multe lucruri care nu îmi sunt de folos, care trebuie aruncate sau înlocuite.
Şi atunci am privit înainte şi m-am decis să fac din blogul acesta un loc de învăţat şi dezvoltare care să îmi ajute nu numai mie ci şi altora care poate se găsesc în aceeaşi situaţie.
Multe nu sunt ideile mele, în fond mersul pe jos şi apa caldă s-au inventat de mult dar din toate câte le citesc, din toate câte le văd, unele se pot aplica sau adapta să funcţioneze şi în cazul meu. Unele vor fi poate doar traduse, de curând mi-a ieşit din cap ideea că toată lumea vorbeşte patru limbi şi că nu pot ajuta dacă traduc lucruri deja publicate  dar nu în română.
Cu organizarea nu ştiu cum o să meargă, nu mă pricep grozav la construit bloguri dar cred că există tutoriale şi pe tema asta aşa că voi merge învăţând să depăşesc fiecare problemă pe măsură ce apare.

Acesta ar fi trebuit să fie începutul unui articol dar m-am întins prea mult aşa că îl las de sine stătător ca o declaraţie de intenţii, unul din lucrurile pe care le-am învăţat între timp fiind că articolele eficiente sunt cele scurte cu informaţie concentrară, nimeni nu are nevoie să citească trei pagini de consideraţii filozofice când de fapt caută un sfat pentru spălatul geamurilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu