MakeMeBrand.ro - Campanii de Advertoriale si Optimizare Google

marți, 17 decembrie 2013

Amestecate

N-am mai trecut de mult pe aici. In principiu pentru că am avut mult de lucru, ceva îmi spune că la anul în vremea asta nu voi mai avea timp de loc de blog pentru că mă bate foarte tare gândul să mă lasnez într-o activitate legată de Crăciun, probabil anul viitor îmi voi încerca mâna pe globuri decorate cu mărgele sau ceva de gen. Dacă tot îmi place perioada de ce să nu profit un picuţ de ea?
Acum lucrul ăsta fizic are foare multe avantaje. Am auzit oameni spunând că preferă să croşeteze puţin pentru că nu necesită efort intelectual. Nu ştiu cum se face dar cum iau andrelele în mână gândurile mi se ordonează şi ajung cu planificarea în locuri în care în mod voit nu aş fi ajuns niciodată.
Zilele astea m-am ocupat cu Crăciunul, am decis că nu va fi cu brad, pentru că ar trebui să îl organizez într-un hol neîncălzit şi mi-e prea frig să stau acolo să îl împodobesc, să îl despodobesc şi apoi să trec în fugă pe lângă el că e prea frig să îl admir în linişte.
Bradul se reportează pentru anul viitor
Curăţenia însă trebuie făcută. Aşa că de vreme ce încerc să aplic din programele FLYLady am zis că ar fi un loc bun de început. Până acum totul se făcea cu 2 zile înainte de Crăciun maxim. Acum am început  de pe 14 decembrie,  o oră două pe zi sau un punct aglomerat pe zi, deja casa a început să dea semne de ordine iar eu nu sunt nici răcită, nici cu vreo febră musculară şi mai ales nu am nervii întinşi că poate nu termin la timp.
Zilele astea după ce termin căciuliţele, mai am vreo 3 restanţe o să îmi fac o agendă pentru anul viitor, una pentru lucrurile nelegate de serviciu, acolo probabil voi căuta cel mai mic carneţel de pe piaţă pentru că şi în agenda de anul acesta mi-a rămas exagerat de mult loc liber şi nu văd de ce aş căra după mine ditamai catastivul.
Iar între Crăciun şi Anul nou când oricum nu prea am ce face o să mă lansez într-o analiză a creditului Prima Cas la băncile din ţărişoara noastră de vreme ce într-acolo mă îndrept.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu