MakeMeBrand.ro - Campanii de Advertoriale si Optimizare Google

duminică, 24 noiembrie 2013

Inca o saptamana

         Că puţin timp mai am zilele astea de scris. Săptămâna a trecut fără mari evenimente,  nu am descoperit câmpia aia din Pinocchio în care îngropi un galben să crească un copac cu bani, încă, dar ajung eu şi acolo.
         Săptămâna asta a fost despre tentaţii, mi-a fost foarte greu să îmi ţin banii în buzunare, eu care acum 7 zile predicam despre cărţile împrumutate m-am topit complet când m-am întâlnit cu volumele lipsă din Harry Potter si mi-am luat două, mai am de luat două însă o să dau bani pe ele fără regrete. Când ai găsit o carte pe care o poţi citi de vreo 4 ori la rând, în care descoperi de fiecare dată altceva, nu strică să o ai prin casă.
         Tot săptămâna asta am decis să adaug în cutiile mele aurii şi banii pe care nu prevăzusem că o să-i primesc, cred că pentru salariaţi în categoria asta ar intra bonusurile şi primele, alea neprevăzute în contract, pe care nici nu visai să le iei.
         La mine intră aici bani din chestii neplanificate pe care înainte îi împrăştiam rapid în maxim două magazine. Mă gândesc că u i-am avut în vedere la planificarea bugetului de cheltuieli aşa că nu o să le simt lipsa, faptul că nu îi consum nu mă afectează şi lor le stă foarte bine în fondul de siguranţă care se târâie spre maturitate adică 3000 de lei.
         Pentru săptămâna viitoare vreau să fac rost de o cutie nouă, destinată surselor suplimentare, mi-am ales ca activitate de terapie individuală în gestionarea stresului croşetatul şi tricotatul, îmi place să fac lucruri de genul acesta şi se pare că se pot vinde destul de binişor. Până acum am ţinut şi banii proveniţi pe linia asta la grămadă cu veniturile surpriză dar cred că e nevoie de mai multă organizare, trebuie să ştiu cât investesc în materiale şi ce îmi rămâne la finalul aventurii aşa că prima cutie frumoasă care mi trece prin faţa ochilor a mea o să fie.
         Tot săptămâna viitoare trebuie să mă apuc de agenda pentru anul următor, vreau una frumoasă, făcută special pentru mine aşa că acum trec inventariez mai multe variante, o să vă arăt rezultatul. Şi trebuie să fac şi listele de cumpărături pentru Crăciun, nu de alta dar nu îmi place aglomeraţia din magazine în apropierea evenimentului.
         Alte planuri măreţe nu am, e ultima săptămână de noiembrie şi abia aştept să văd cât transfer din cutia de lună în fondul de siguranţă în week-end-ul următor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu