MakeMeBrand.ro - Campanii de Advertoriale si Optimizare Google

duminică, 17 noiembrie 2013

inca 7 zile

Acum o săptămână mă gândeam că indiferent cât m-aş strădui nu mai am ce să tai de pe listele de cheltuieli. Mda sigur cum să nu.
         Azi a trebuit să petrec ceva timp în bucătărie şi am băgat de seamă câţi bani se duc fix în găleata de gunoi sub forma prosoapelor de hârtie. Să ne înţelegem, nu voi renunţa niciodată de tot la ele, pentru că există lucruri la care nu pot fi înlocuite cum ar fi uscarea instant a unui obiect dar cred că e suficient să folosesc unul singur pentru ultimul retuş nu 10 pentru a scoate toată apa de pe masă de exemplu.
         Este cazul să ne întoarcem la cârpele clasice, care nu sunt chiar cârpe ci prosoape de pânză sau haine vechi pe care le aruncam fără să le mai dau o şansă. Mă îndoiesc serios că podelele mele vor suferi că sunt şterse cu o fostă rochie şi nu cu un mop are rezistă maxim două spălări.
         Tot în domeniul bucătăriei trebuie să învăţ să aproximez mai adecvat cantitatea de  fructe şi legume de care avem nevoie într-o săptămână, pentru că m-am săturat să arunc jumătate dintr-un măr şi să  folosesc restul  în plăcinte pentru că am prea multe în casă şi încep să se strice.
         Mi-am mai dat seama că totuşi dau prea mulţi bani pe cărţi, în fond tot plătesc abonamentul la internet, ar trebui să folosesc mai bine resursa asta. Ar fi minunat să pot apela la o bibliotecă dar cred că am mai multe cărţi eu decât cea locală aşa că mă bate gândul să mă reorientez şi să  identific alţi cumpărători de caret din zonă, mă gândesc că într-un grup de 20 de oameni între care să circule cărţile am avea cu toţii ce să citim şi investiţia ar scădea considerabil, dar oricum nu am atât de mult timp pentru citit momentan sau mă rog, am suficiente cărţi pentru timpul meu deci sunt în siguranţă pentru o vreme.
Tot săptămâna asta am descoperit utilitatea listelor, nu numai de cumpărături ci a listelor în general, pentru că dacă ai lucrurile scrise în faţa ochilor parcă îţi este mi uşor să le duci la capăt, îţi intră mai bine în cap ideea că le ai de făcut.
         Din seria reuşitelor m-am întors la sistemul celuilalt buzunar, pentru că am luat o pauză mă simt uşor dezamăgită de cei 29 de lei  salvaţi dar peste vreo lună s-ar putea să îmi placă suma totală strânsă.

         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu