MakeMeBrand.ro - Campanii de Advertoriale si Optimizare Google

duminică, 10 noiembrie 2013

Castiga mai mult

         A doua parte a primei reguli este să câştigi mai mult decât cheltuieşti.
         Ştiu e imposibil, munceşti deja şi salariul nu are şanse să crească secolul acesta, aşa că de unde să câştigi mai mult?
         1. Nu mai pierde timpul, mă refer acum la mine care  mă apuc să fac ceva şi apoi mă trezesc că mă plimb de o oră pe facebook zâmbind la poze cu animăluţe. Ca atare fac mai puţin decât aş putea şi câştig mai puţini bani. Peste drum de biroul meu este un magazin în care este angajată o tanti, e vânzătoare, media clienţilor este de 3 pe oră fiecare stând maxim 5 minute înăuntru, o dată nu am văzut-o făcând altceva în afară de a se plânge la vânzătoarea de alături care are fix acelaşi  dever de cât de greu merge treaba. Amu’ serios în ăştia 2 ani de când mă tot uit eu la ea avea timp să croşeteze marele zid chinezesc sau să înveţe chineza dar credeţi să a făcut-o?
          2. Lucrează cu tine , e un lucru al fel de important şi de greu ca un serviciu, îmbunătăţeşte-te,  consideră-te un instrument de făcut bani, nu crezi că trebuie să profiţi de fiecare ocazie să devii mai bun? Să înveţi ceva nou? Să devii cel mai bun pe un segment de ofertă?
         3. Construieşte-i o reţea de oameni, nu contează ce faci tu, vorbeşte cu alţii din domeniul tău şi din domenii conexe, în loc să vezi telenovele sau meciuri schimbă o vorbă cu cineva fie şi pe reţele de socializare. Nu mi-am pus niciodată firmă la intrarea în birou, foarte rar oamenii intră de pe stradă să ceară sfaturi cuiva despre care nu au auzit, indiferent ce le trebuie vor întreba prietenii, rudele sau internetul la cine ar trebui să apeleze. Dacă tu trăieşti într-un turn cine crezi că te va recomanda pentru o nouă slujbă sau un alt contract?
         4. Mai fă ceva,  o slujbă part time sau de week-end, una în care să nu fii legat de un program fix, fiecare se pricepe la ceva, profită de lucrurile la care te pricepi tu, scrie, desenează, găteşte, croşetează, plimbă câinii, distribuie pliante, pune 2 sau 3 ore pe zi în plus sau sacrifică-ţi sâmbăta, nu pentru o viaţă ci până vei reuşi să te descurci cu banii. În fond la ce îţi trebuie o sâmbătă liberă în care să îţi faci griji că nu poţi plăti facturile când ai putea face efectiv ceva să te ajuţi?
         5. Dacă ai unde ieşi în evidenţă la lucru, fă totul impecabil, poate primeşti o avansare, poate concurenţa te vede şi decide să te „fure”,  ceva tot se va întâmpla şi dacă pleci nu trânti uşa, nu se ştie când ai nevoie de o referinţă bună de la foştii angajatori.
         Cam atât cu prima regulă a redresării financiare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu